Persbericht: Swedish Match AB vraagt schrapping van de beursnotering aan

Swedish Match AB vraagt schrapping van de beursnotering aan
Persbericht; 5 december 2022

Philip Morris Holland Holdings B.V. ("PMHH"), een dochteronderneming van Philip Morris International Inc., heeft het openbaar bod op Swedish Match AB ("Swedish Match" of de "onderneming") op 7 november 2022 onvoorwaardelijk verklaard. PMHH controleert meer dan 90 procent van de aandelen van Swedish Match en heeft een uitkoopprocedure ingeleid met betrekking tot de resterende aandelen van de onderneming.

Het bestuur van Swedish Match heeft vandaag besloten de schrapping van de notering van de aandelen van de onderneming op Nasdaq Stockhom aan te vragen. De laatste dag waarop de aandelen van de onderneming op Nasdaq Stockholm worden verhandeld, zal worden bekendgemaakt zodra de onderneming de bevestiging van Nasdaq Stockholm heeft ontvangen.

Bogdan Costescu, General Manager

Swedish Match AB applies for delisting                                    Press release; Dec 5, 2022

Philip Morris Holland Holdings B.V.  ("PMHH"), an afiliate of Philip Morris International Inc., declared the public offer for Swedish Match AB ("Swedish Match" or the "Company") unconditional on November 7,2022. PMHH controls more than 90 procent of the shares in Swedish Match and had initiated squeeze-out proceedings in respect of the remaining shares in the Company.

The Board of Swedish Match had today resolved to apply for delisting of the Company's shares from Nasdaq Stockhom. The last day of trading in the Company's shares on Nasdaq Stockholm will be announced as soon as the Company had recieved confirmation from Nasdaq Stockholm.

Bogdan Costescu, General Manager

Persbericht: Fire-Up International BV - Stand van zaken 16-09-2022